niedziela, 19 kwietnia 2015

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award!

Czy coś :)

Hej zioomki. Mam dla Was dziś coś innego. Otóż: trzy osóbki: Mari i jej blog :) , Natalka i jej blog :)  oraz Zuza i jej blog :) nominowały mnie do zrobienia... takiego czegoś :) Bardzo ciepło Was pozdrawiam i dziękuję! Zrobię najkrótszą wersję bo wiem, że nie wszystkich to interesuje. Jeśli chcecie pociągniemy ten temat ale już na moim asku :> (robię, wiec pytania z bloga Zuzy bo było ich osiem) 
To może zacznijmy:

1. Twoja pasja?
Kocham czytać książki. Wszystkie, poza horrorami. Daje mi to możliwość odpłynięcia i odprężenia... Ale czy to pasja? Lubię rysować oraz oglądać różne głupoty na YouTube (ale pasją bym tego nie nazwała) No i rzecz jasna pisać bloga! :)
2. Lubisz czytać książki?
Jak wspominałam w pytaniu powyżej: bardzo!
3. W jakich filmach gustujesz?
We łzawych komediach romantycznych ;-; I różnych innych filmach, które ktoś mi poleci. Nie lubię za to horrorów i filmów wojennych. 
4. Kim jest twój ulubiony YouTuber, oprócz Jasia?
A kto powiedział, że ja go lubię? Pf. (żarty i żarciki) Lubię reZiego, Niepoczytalnego, Sheo, SKKF, Ajgora, Naruciaka, Karolka... No, długo by jeszcze wymieniać. A pewnie o kimś i tak zapomniałam :P
5. Masz rodzeństwo?
Mam. ;-; Szymonka-dwu i pół letniego brata Jagódki, która ma półtora roku. (mam nadzieję, że nie sypnęłam się w rocznikach... xD)
6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Nie mam zielonego pojęcia ;) Namówiła mnie do tego Dominika
7. Co ci nasunęło pomysł, aby założyć bloga?
Jak mówiłam wyżej- pomysł w sumie rzuciła Duśka :D
8. Co motywuje cię do napisania rozdziału?'
KOMENTARZE. Nie no, żartuję. Motywujecie mnie Wy. To, że chcecie czytać i, że historia nadal Was interesuje <3 (Ale komentarze też XD)

Ja nominuję: 
 i w sumie to chyba tyle... Ja bym Was wszystkie dziewczyny nominowała, na prawdę! Ale post byłby tak dramatycznie długi, że o Jezu xD

Pytania te same! :D (Dla Duśki zamiast ulubionego ziomka z YT jest ulubiony przedmiot a dla Mai i Natalki jest zamiast ktoś zamiast Aliena, mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :D)

Jak to i tak już taki inny post to zapraszam na:
 Aska :D
Fejsa :D
I do głosowania w ankiecie :D
Cieplutko pozdrawiam
Miśka 

2 komentarze:

  1. Fajnee :D Jak zawsze :)
    Zapraszam do mnie :P
    http://cisza-rosnie-dzien-po-dniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń