środa, 26 sierpnia 2015

Niespodzianeczka :)

Sądziliście, że już tu nie wrócicie? HA! :D Jednak! Mam dla Was dziś coś z okazji równego pól roku od dodania przeze mnie posta :) Co to będzie? To ciekawostki o TTYA, o których nie wspominałam (albo wspominałam w ramach napomknięcia) i to nie jest jakoś mega istotne , ale osobom, które lubiły TTYA może przypaść do gustu :P Mimo to- jeśli jesteś tu nowa/nowy to nie czytaj tego zanim nie obczaisz całego opowiadania, tak na wszelki wypadek by nie zepsuć sobie czytania :>
Więc zacznijmy! :D

1. Martyna jest ruda po mamie, ogólnie jest do niej podobna.
2. Ari związała się z Kiślem i byli ze sobą przez półtora roku, potem coś się zepsuło.
3. Martyna swoją deskorolkę dostała od Emilki na piętnaste urodziny. Wymieniała tylko kółka.
4. Martyna serio nigdy z nikim nie była. Przez Olę zresztą.
5. Ola nie lubi Martyny bo ją wolał chłopak w gimnazjum. I tak nie udało im się zejść.
6. Jasiek nie miał pierwszego razu z Martyną, wcześniej miał dziewczynę.
7. Ojciec Martyny lubi pomarańczowy.
8. Martyna nie lubi marcepanu.
9. Emilka gdy była mała miała obsesję na punkcie obdrapań na dłoniach i histeryzowała gdy jakieś miała.
10. Emilka miała mieszkać z mamą w Pruszkowie, ale stwierdziłam, że bez przesady XD
11. Alicja potajemnie słuchała 1D.
12. Florek "swoją drugą miłością" nazywa swój motocykl.
13. Olimpia ma w dowodzie wpisanie imię Maria bo jej ojciec zapomniał jak ma mieć na imię. Więc wpisał imię ze Świętej Rodziny. (Kiedyś serio się to zdarzało XD)
14. Dziewczyny (Alicja i Liwia) kiedyś ubierały się na odwrót. Alicja na różowo, Liwia na czarno.
15. Emilka boi się psów.
16. Postać Florka była wzorowana na moim koledze. (To jedyna postać, na którą się kimś wzorowałam)
17. "Krwawego Mleczarza" wymyślił mój tata...
18. Martyna kiedyś lubiła rysować węglem, ale potem jej się znudził.
19. Janek tak na prawdę lubi swoich braci.
20. Mama Jasia była pielęgniarką.
21. Jasiek miał kiedyś przekonać się do tatuaży i zrobić sobie jeden.
22. Liwia zawsze chciała stworzyć mangę, ale ostatecznie wybrała książkę.
23. Liwia była otaku.
24. Martyna uciekając z domu spełniła swoje marzenie- zawsze chciała tak zrobić.
25. Mając piętnaście lat Martyna miała krótkie włosy, które namiętnie prostowała.
26. Ojciec Martyny kompletnie nie umie kłamać.
27. Przed Korkiem była suczka tej samej rasy o imieniu Zakrętka.
28. Martyna miała roczną przerwę miedzy studiami a liceum.
29. Emilka ostatecznie, już jako mama zaczęła farbować się na ciemny blond.
30. Martyna nie miała kota tylko dlatego, że była na nie uczulona.

Dobra, więcej juz nie mogę sobie przypomnieć XD Mam nadzieję, że się Wam taki "specjał" podobał XD

Aha, jeszcze dla ludzi, którzy lubią liczby. Na ten moment: napisaliście 1453 komentarze. (WOW! <3) W tym najwięcej pod rozdziałem 23 bo aż 69 8) Najwięcej wejść jest pod postem 1, potem jest rozdział 31 :) W sumie postów jest 99, a stron w sumie 8 :)

To wszystko z mojej strony, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za czytanie tego bloga. <3 To jest takie podziękowanie z mojej strony za pół roku, które tu spędziliśmy. Szok, że dalej tu jesteście. Dziękuję <3

Cieplutko pozdrawiam
Miśka

12 komentarzy:

  1. Tego się nie spodziewałam xD *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrów tatę za "Krwawego Mleczarza" xD
    Takich faktów się nie spodziewałam,a szczególnie 6 O.O
    Ale zawsze dobrze wiedzieć coś więcej o bohaterach =D
    Cieplutko pozdrawiam naszą jubilatkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się tego C: Super że można dowiedzieć się czegoś więcej o bohaterach xD
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Supi specjał 8)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy wiedziałam XDD (nie wiem skąd), super pomysł na speszjal. A tak w ogóle ktoś tu ma dzisiaj urodzinki :) A więc życzę Ci Miśka :
    -dużoo hajsu
    -miłości
    -przyjaźni
    -zdrowia
    -mniej odpałów alergii <3 xd
    -weny
    -pierdyliarda wyświetleń
    -aby twoje wszystkie ff były lepsze od ff Ani (już są, ale cii <3 )
    -więcej czytelników
    -miłości rodziców
    -spotkania Jaśka <3
    -podróży na obóz terefere (ze mną w walizce )
    -nowego telefonu (przyznaj się porywaczu telefonów ;-; )
    -więcej meet-up'ów
    -i wszystkiego czego sobie wymarzysz <3
    Z poważaniem Rozalii <3

    Dzisiaj nie zapraszam do siebie, bo trochę lipa by była xdd <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham.... Tak bardzo chcę, żebyś kontynuowała bloga. Pozdrawam twoja fanka. ♡♡ zapraszam do mnie.

    Szukasz bloga dla siebie? Nie koniecznie o JDabrowskym? Albo Opowiadanie? Zapraszam was do mnie załozyłam nowego bloga o wszystkim, Proszę o komentarze na temat tego o czym mogłabym napisać.

    http://szukamciecierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/?m=1

    Jeżeli chodzi o Ffbo Jasiu to proszę tutaj, ostatnia notka jestbze go zawieszam raczej na zawsze, ale nie tak nie bedzie jezeli zobaczę waszą obecność jeżeli udowodnicie, że wam się podoba.

    http://kochamciejas.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń